earth was not over, we still live

jag överlevde, gjorde ni!?

nu är jag hemma från nellie, har varit väldigt dålig uppdatering men det blir ju så på helger för jag är inte hemma

så mycket och man får ju va snäll och vara social mot sina kompisar!

Igår åkte då jag och tyra till joel och tyra klippte han medan jag hade jätte kul med joels lillebror HAHA!

blev inlåst i hans garderob osv...

sen mötte jag iaf nellie och vi va på stan och massa till runt elva, då cykla vi hem till nellie och kolla klart på

"you again" som vi börja kolla på för någon månadsen kanske haha, sen somna vi iaf.

imorse gjorde vi pannkakor till frulle och sen gjorde vi inte så mycket mer, men nu ska jag äta pok.

oså var det ngn som undrar varifrån jag laddar ner och det gör jag från tex tankafetast, tankaner och thepiratebay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0