ann's not if you stand on tiptoes,you can reach up to my level

har inte bloggat något idag men jag har inte vart hemma!
hann ju inte blogga imorse innan skolan, men iaf. Skolan va chill, det är det alltid på tisdagar typ :)
På rasten gick jag, tyra, joel, måns och gabriel och käka pizza haha fetaaaaa.
Efter skolan hämta jag ut min lovely cykel som vart på lagning eftersom jag typ kört sönder den i skogen oså....
Sen va jag med tyra, haha jag fick krampanfall i min mage så tyra bädda ner mig i hennes sen och läste saga för
mig haha :) Vid sju mötte vi linus vid ica för vi skulle gå på bio "fast and furious 5", men sen kom amar, lucas,
jesper och hampus med så vi kolla med dom oxå. jaja den va faktiskt bra!
men nu måste jag gå och duscha sen sova pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0