man har inte förlorat förens man slutar kämpa

jaha vad ska man skriva nudå? skolan va la rätt kul haha, och jag har börjat tappa bort min nyckel jätte mycket
eller alltså den försvinner hela tiden? mysko nyckel.. men iaf nog pratat om det.
efter skolan var jag med tyra, vi plugga och plugga och skrev lite haha.
ja har så mycket läxor, jag vet inte riktigt vart jag ska börja så nu har ja gjort lite av varje.
på fredag är det so-prov och engelska förhör på alla verb vi haft oså, sen har vi fysik-prov, tyska-prov och massa
skit framöver! jag orkar verkligen inte mer!!!!!!!!!!!! buhuuhuhuhu
men det är bara att bita ihop, typ bara tolv veckor kvar till sommarlovet! men nu ska jag hoppa in i en dusch sen
packa och lite sådär, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0