19.14

Hann inte blogga, tyra ringde så jag hade cirka 15 minuter på mig att göra mig iordning och cykla till stan samtidigt

som jag va tvungen att prata i telefon med henne! Sen så va vi iaf på stan och kolla sen åkte vi hem till henne och

städa hennes rum, eller jag städa hennes rum! Sen åkte vi iaf ner på stan för att köpa godis, så träffa vi lite folk som

vi prata med osv, sen tog vi sällskap hem med martin och ozze haha.

Oså sov jag hos tyra, imorse gick vi till mig sen gjorde vi oss iordning för vi lovat martin och kolla på hans match

så vi cykla upp till bredstorp och där träffa vi en mystisk gubbe som vi snacka med haha, han va lika gammal

som universum och kunde inte bli sjuk för han hade inbillat sin hjärna att han inte kunde det?!............

Sen när vi cykla hem tog jag sönder wilmas cykel med som jag fått låna... Eller styret låssna i ett hopp typ.

Nu sitter jag här och snart kommer amanda och så sover hon här men vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0